Jimat Puter Giling

Jimat Puter Giling

Puter Giling adalah ilmu pelet tingkat tinggi berumur ribuan tahun yang dipercaya manjur untuk mendatangkan jodoh dan mengembalikan perasaan cinta. Mujarabnya khasiat Puter Giling dalam menyelesaikan permasalahan asmara membuat ilmu  pelet kuno ini tetap dilestarikan sampai sekarang. Bukan hanya jodoh atau kekasih saja yang dapat dipanggil atau dipulangkan dengan Pelet Puter Giling, anak maupun saudara yang tak ketahuan berada dimana juga dapat digerakkan hatinya agar segera kembali ke pelukan keluarga.
Khusus bagi Anda yang berniat mengembalikan perasaan cinta dengan Pelet Puter Giling, kami menyediakan layanan yang kami kemas berupa media Jimat Puter Giling untuk mempermudah hajat anda dalam dunia asmara.

Insya Alloh Jimat Puter Giling ini berguna untuk media sarana :


  • Puter giling sukma, Insya Alloh dengan media jimat ini anda dapat menolong dan memanggil orang yang minggat / orang yang pergi tanpa pamit untuk segera pulang,
  • Memindahkan arah angin atau pawang hujan
  • Menarik rejeki dari segala penjuru arah, Insya Alloh dengan media Mustika ini anda akan senantiasa hidup berkecukupan
  • Media untuk membalikan perasaan benci menjadi cinta/sayang
  • Media untuk penyembuhan penyakit dan lain-lain



Jimat Puter Giling ini hanya wasilah/ syareat saja energi yang ada dalam Batu Jimat Puter Giling ini mutlak milik dan atas kehendak serta Ijin Alloh.
Jimat Puter Giling ini Aman tanpa pantangan, Bisa Di Gunakan oleh siapa saja Baik laki-laki maupun perempuan, Untuk semua agama/kepercayaan. 

Mahar Jimat Puter Giling : 
Tk Biasa. 1.999.000
Tk Istimewa 2.999.000










Jimat Puter Giling-Jimat Piranti Ghaib-  Produk PirantiGhaib  -barang bertuah-benda bertuah- toko benda bertuah- pusat jimat-barangbertuah-jimat bertuah-azimat bertuah-sanggar ilmu jimat-pakar jimat - Jual Jimat Bertuah - Pesanggrahan Jimat - Jimat Pengasihan - Jimat Kewibawaan - Jimat Kesuksesan - Jimat Kekayaan - Jimat Kecantikan Ketampanan - Jimat Perlindungan - Jimat Pager Ghaib - Jimat Pelet - Jimat Pemikat - Jimat Kekayaan - Jimat Cepet Sugih - Jimat Makaryo - Jimat Pelarisan - Jimat Kerejekian.